niedziela, 28 września 2014

Drugi- nie łatwiejszy .

Hej Wszystkim.


 ( jeśli ktoś mnie w ogóle znalazł?)

Zastanawiałam się przez ostatnie dni jak określić profil mojego bloga.
Bo w głowie mam tyle pomysłów, ale jak to mówią "jak coś jest do wszystkiego....."

Najgłówniejszym tematem na blogu zapewne będzie zdrowie.
I to nie tylko fizyczne, ale również takie ogólne, psychiczne, emocjonalne.
Wyznaję i wierzę w zasadę hollistycznego podejścia do zdrowia i tym staram się kierować w życiu od kilku lat.

Jako że jestem kobietą będzie dużo analitycznego rozpatrywania spraw wszelakich.
Mam skłonności do zagłębiania się w rozumienie swoich i moich najbliższych zachowań i emocji .
( często przez to mam problemy, bądź po prostu cierpię niemiłosiernie ( ja i Oni :)

Będzie też trochę o moim życiu codziennym, o tym jak godzę wychowywanie dwójki dzieci, pracę na 2 zmiany, a wkrótce również studia zaoczne i moje hobby.

Najwięcej jednak czasu i czcionki poświęcę na odżywianie i sport w  moim wykonaniu.

W następnym poście opowiem jak zaczęłam wprowadzać zmiany w życiu swoim i tym samym życiu mojej rodziny.
Po 6 latach doświadczeń podzielę się moimi spostrzeżeniami odnośnie odżywiania siebie i dzieci.
Jakie zmiany są widoczne, co jeszcze chcę poprawić, a co już np odpuściłam, bo grunt to znaleźć dobry balans.

Przez ostatnie lata przechodziłam ze skrajności w skrajność, ale czuję teraz ,że od jakiegoś czasu
idę tą właściwą ścieżką. Choć przyznam, że nie było to łatwe szczególnie mając jak ja tendencje do
skrajności i perfekcjonizmu niestety :(  ( meczące strasznie, i nie wiem czy bardziej mnie ,czy moich domowników :)

Mam nadzieję, że zainteresowałam kogoś i nie będę klikać do monitora wyłącznie :)
A nawet jeśli, to będzie to dla mnie też jakaś forma terapii :))

Do następnego Kochani.
W kolejnym poście o moim sportowym hobby :)

Całusy niedzielne.
Korzystajcie z pięknej pogody póki trwa :)

fajna babka*




2 komentarze:

  1. Zaczyna się ciekawie, więc czekam na kolejne posty! :)
    Tak patrząc to chyba jestem pierwszą osobą, która zostawiła po sobie ślad. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń